PARIS SEGON DIA

Després d’esmorzar al hotel, marxem cap el centre. Tornem a esmorzar a una pastisseria al costat del ajuntament.

Des de allà enfilem la Rue Rialto camí de la Bastilla. Pero el nostre primer objectiu es el museu jueu a un carreró a mig camí.

D’allà continuem per R. Rialto, mirant botigues passem per davant l’església de Sant Antoni i al fi arribem a la Bastilla. Res a veure actualment amb el que havia estat la plaça. Avui en dia es un nus de carrers, una rotonda, amb la columna de Julio. Antigament a aquesta plaça hi havia hagut una fortalesa arrasada per els revolucionaris al 1789. També hi ha l’opera de la Bastilla.

D’aquí tornem enrera pel barri jueu, actualment ple de shawarmes i botigues “barates”.

Al final del barri de Marais i ja a prop del ajuntament trobem una plaça amb algunes terrasses i allà ens instal·lem per dinar, car de collons i el menjar acceptable. Pero la terrassa la vàrem gaudir fins passades les 5 de la tarda entre caipirihnes i demés.

D’aquí, visita per fora del impressionant ajuntament i cap el metro i al hotel. A descansar una estoneta que tenim concert avui. I comença cap a les vuit del vespre.